مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس به شانس هم نیاز دارد !

یوونتوس به شانس هم نیاز دارد !

کلودیو جنتیله یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ یوونتوس و تیم ملی ایتالیا اعتقاد دارد که یووه می تواند از این هم بهتر باشد . مدافع مستحکم سابق یووه در مورد شرایط بیانکونری و پیروزی برابر تورینو و همچنین رقابت این تیم در لیگ قهرمانان اروپا گفت .

دربی دلاموله و جدال یووه - تورینو ؟

" به نظرم تساوی نتیجه عادلانه تری بود و تیم تورینو لایق شکست خوردن نبود . اما وقتی که شما در ترکیبتان از حضور ستاره ها و قهرمانان بهره مند می شوید حتی می توانید در صورت سزاوار نبودن هم پیروز باشید "

" در واقع تفاوت در اینجا بود . یوونتوس در ترکیبش بازیکنانی داشت که می توانستند در یک ثانیه نتیجه را عوض کنند و آن ها همان بازیکنانی هستند که وقتی تیم شما شایسته پیروز شدن هم نیستند ، شما را پیروز می کنند "

" اکنون مقطعی از رقابت های لیگ را داریم که در آن بازی هایی برگزار می شود که در سرنوشت تیم ها در انتهای فصل موثر است . بازی ِ دربی همیشه با دیدارهای دیگر متفاوت است و بنابراین پیروزی در آن مهم است "

یووه در لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو خواهد رفت ..

" آلگری تا اینجای کار خوب بوده اما ارزیابی او باید بعدا اتفاق بیوفتد ، تصور می کنم مهم ترین رقابت ِ این فصل، لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود "

" در این رقابت خصوصیت مهمی که به آن نیاز دارید شانس است ، ما تیم چلسی را در این رقابت ها دیده ایم که بدون اینکه شایسته کسب عنوان باشد توانسته قهرمان شود "

" ممکن است دو بازی باعث حذفتان از این رقابت ها شود ، بدون اینکه شایسته حذف شدن باشید و یا می توانید صعود کنید بدون اینکه لایق آن باشید "

" چیزی که برای یوونتوس اهمیت دارد حرکت به جلو و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است ، اگرچه مشخص است که اکنون آن ها تنها تیم قدرتمند در ایتالیا نیستند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: